Ontwikkelprogramma ‘Online Marketing Springplank’
Wil je als organisatie aan de slag met online marketing om jouw doelgroepen beter te bereiken, boeien en binden? Of ben je klaar om de volgende stap te zetten? Ontdek op welke manieren online marketing bij kan dragen aan de doelen van jouw bibliotheek of MFCO én leer hoe jij de volgende stap zet.
Wat is het?
Binnen het ontwikkelprogramma ‘Online marketing Springplank’ maak je kennis met alle mogelijkheden van online marketing. Welke kanalen kun je allemaal inzetten? Voor welke doelen zijn ze geschikt? Hoe pas je ze effectief toe in jouw marketing strategie? Wat moet je weten om ermee aan de slag te gaan?
Bekijk de slides van het programma
De aanmeldingen voor het programma zijn inmiddels gesloten en het ontwikkelprogramma is gestart. Na elke online bijeenkomst worden de slides beschikbaar gesteld voor het hele netwerk.
Slides Startbijeenkomst – Maart
Sessie 2 – April
Sessie 3 – Mei
Sessie 4 – Juni
Sessie 5 – September
Sessie 6 – Oktober
Dit is het voordeel voor jou en jouw organisatie
- Up-to-date kennis over de mogelijkheden van online marketing.
- Inzicht om de juiste kanalen te kiezen voor jouw marketingdoelen.
- Bewustwording over performance en meetbaarheid van marketing.
Hier gaan we mee aan de slag
- Startbijeenkomst – De mogelijkheden van online marketing.
- Verdieping: Waar staat je organisatie nu met het oog op online marketing en wat is een logische eerste/volgende stap om te nemen gelet op inzet van middelen en beoogd effect?
- Verantwoording: Hoe overtuig je directie om te investeren in de kansen van online marketing?
- Implementatieplan + planning.
- Resultaten meten en rapporteren.
Wat verwachten wij van jou?
- Je deelt de uitdagingen en geleerde lessen van jouw case mét het netwerk.
- Commitment en goedkeuring via leidinggevende om hiermee aan de slag te gaan.
Meld je aan voor het ontwikkelprogramma
Donderdag 6 maart van 10.00 tot 12.00 uur is de Online startbijeenkomst voor het programma ‘Online Marketing Springplank’.
Looptijd: | 6 maart t/m oktober 2025 |
Tijdsinvestering: | 6 – 8 online sessies van 1-2 uur, uitwerktijd per sessie |
Meet-ups: | maandelijks online |
Kosten: | kosteloos |
Deelnemers: | 6 |
De aanmeldingen zijn gesloten. Heb je interesse in een toekomstig programma over online marketing? Laat het ons weten, stuur een bericht.